Politica de expediere si retur
Când va fi expediată comanda mea?
Procesul de expediere
După ce primi comanda de la tine, ambalăm pachetul în maxim 1 zi lucratoare. Apoi, îl predăm curierului, și expediția durează în mod normal 1-2 zile lucrătoare, în funcție de orașul în care locuiești. Așadar. Vă rugăm să țineți cont că, în funcție de ziua în care plasați comanda, poate dura până la 3 zile lucrătoare, în total, până când cocktail-urile vor ajunge la tine. Nu expediem pachete în weekend-uri, astfel comenzile plasate de vineri seara până duminică, vor fi expediate luni. Nu expediem în zilele de sărbători.
Trebuie să fiu prezent pentru a primi livrarea mea?
Depinde dacă alegi livrarea la Easy Box, sau acasă. Dacă ai ales livrarea la Easy Box, vei primi un mesaj în momentul în care cocktail-urile vor ajunge la easy box-ul selectat de tine. Apoi, va trebui să le ridici tu, în termenul specificat de firma de curierat.
Dacă ai ales livrarea la o adresă anume, cocktail-urile îți vor fi livrate de un curier la adresa specificată de tine. Pentru mai multe detalii în legătura cu expedierea comenzii, vă rugăm să contactați firma de curierat Same Day.
Pentru plățile cu numerar, în cazul livrării la adresa selectată de tine, firma de curierat percepe o taxă suplimentară de 4 lei, pentru procesarea plății.
Cum îmi urmăresc comanda?
Vei primi un email de confirmare a expedierii, de îndată ce comanda ta este expediată, cu un număr de urmărire a comenzii. Poți intra pe site-ul firmei de curierat, și să cauți numarul de urmărire a comenzii, ca să primești detalii despre statusul comenzii tale.
Ce se întâmplă dacă pachetul meu nu ajunge?
Trimite-ne un email la alex@punchclub.ro .
Ce fac dacă vreau să anulez sau să modific comanda mea?
Din păcate, nu putem modifica sau anula comenzile după ce sunt plasate pentru că le procesăm atât de rapid. Dacă ai întrebări, te rugăm să trimiți un email la alex@punchclub.ro .
Mi-am plasat comanda, dar adresa mea este greșită – ce pot face?
Contactați echipa noastră la alex@punchclub.ro cât mai curând posibil și vom vedea dacă putem schimba adresa ta înainte să fie procesată comanda. Dacă comanda ta a fost deja procesată de firma de curierat, va trebui să contactezi firma de curierat Same Day pentru a lua legătua cu curierul care îți livrează comanda.
Ce fac dacă produsul este deteriorat sau comanda mea este incorectă?
Trimite-ne un email la alex@punchclub.ro cu detalii și o fotografie a comenzii deteriorate/incorecte.
Ce fac dacă vreau o rambursare?
Trimite-ne un email la alex@punchclub.ro cu detalii despre motivele pentru care soliciți o rambursare; te rugăm să incluzi orice fotografii relevante.
Retururi
Nu putem procesa retururi pentru produsele Punch Club, deoarece este vorba de produse perisabile.